År 2012

Hej alla trogna läsare
 
Jag tänkte skriva om året som har gått och se om 2012 var ett bättre år eller kanske ett lite sämre.
 
Bästa Bion - "The Amazing Spider-man" (http://www.youtube.com/watch?v=upwf8RsyNqQ) Hands down är det favorit filen för 2012. Det finns självklart andra filmer som absolut inte gjorde en besviken; Avenders, Prometheus, Men in Black 3, John Carter, The Pirates, Abraham Lincoln; Vampire Hunter, bara för att nämna några. År 2012 var definitivt inte ett dåligt film år.
Sämsta Bion - "Battle Ship" - Efter bion var jag så besviken så jag var tyungen att köpa en film som gjorde mig glad igen (och det är historien om hur jag köpte "Det Regnar Köttbullar")
Bästa Boken - Jag började läsa "sagan om isfolket" efter mycket på tryckningar och kanske även lite tjat så började och läsa böckerna och jag måste säga att jag inte blev besviken. Mycket tacksam till denna vännen som även göder mitt beronde av sk "tantsnusk"
Sämsta Boken - "Häxorna från Eastwick" - Jag har hört att den är jätte bra, men jag kunde inte läsa den. Jag läste en sida för att märka att jag bara följt raderna och tänkt på annat. Min hjärna vägrade ta in något från den boken. Nej sa min hjärna, besviken sa jag.
Romantiken - Fortfarande förlovad med samma man.
Läget - Samma underbara lägenhet.
Äventyret - Var i sommar för första gången i Dalarna med en av mina älsta vännen och även om myggorna var lika stora som kattungar - Så var Dalarna (och sällskapet) underbart och jag längtar tillbaka. 
Psyket - Well IOM att New Age rörelsen (are'nt there faces red) sa att jorden skulle gå under år 2012-12-21 så har jag lite varit rädd för "tänk om ifall att" det skulle vara sant. Så jag har varit orolig och lite av en klump har lättat då det tydligen inte var sant.
Bästa Serie (Plural) - Supernatural säsong 7 kom äntligen ut på DVD - OOH-RAH, "Archer" Såg den för första gången och jag har inte skrattat så mycket sen jag såg "Family Guy" för första gången. Älskar den serien och kan inte få nog.
msta Serie - Jersey Shore, men jag kan verkligen inte sluta kolla på det. Jag älskar Jersey Shore. 
Största nyheten inom media - Sheldon från "big bang theory" är 40 år gammal och gay. (åldern chockade mig mest, forfarande svårt att se att han skulle vara äldre än 30)
Största nyheter privat - Nytt jobb, som passar som handen i hansken. Hurra för mig.
Bästa tjänst - Netflix, awesome-ness!
Bästa köp - Locktång 
Sämsta köp - "The Mecanic" jisses, den verkade på bra på trailern och Ben Foster... Mmmm Ben..
 
Well det är var jag kommer på att skriva ner just nu. 
Så detta är lite av mitt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0