Thats it.....

Ser ni detta? DETTA:



Detta är anledningen till att jag ska sluta röka på riktigt.
Thats it, jag tycker inte ens att det är gott och röka längre, varför envisas jag att fortsätta när jag inte tycker om det.

IT MADNESS I SAY!

Det kostar pengar, är grymt onyttigt, föråldrar hyn, dålig andedräckt och ja då är det hela cancer grejen.
The list goes on and on and on

Finns det något bra med denna förbannade pinne?
Jag hatar att säga det med... det ser så jävla gott ut...... och rökringar, jag tycker om att göra rökringar...

Constantine

Sons of Anarchy

JAg tänker inte sitta där om 10 15 år och tänkta,
om ändå jag hade slutat röka....

Thats it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0